Marketing na sociálních sítích – Bc. Nikola Klímová
Bc. Nikola Klímová
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on Social Networks
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingu na sociálních sítích. Zabývá se využíváním marketingových nástrojů na jednotlivých sociálních sítích kavárny Macrolife Food and Coffee. Teoretická část definuje základní pojmy, související s marketingem na sociálních sítích, jako je například význam pojmů marketing, dále popisuje marketingový mix, definuje sociálních sítí, nebo také marketing na …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the issue of marketing on social networks. It deals with the use of marketing tools on individual social networks of the Macrolife Food and Coffee. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing on social networks, such as marketing mix, definition of social networks, or marketing on social networks. It also defines terms such as Facebook Insights …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva