Učitelská diagnostika dětí s ADHD v mateřské škole – Alena POKORNÁ
Alena POKORNÁ
Bakalářská práce
Učitelská diagnostika dětí s ADHD v mateřské škole
Teacher?s diagnostics for children with ADHD in Kindergartens
Anotace:
Tato práce popisuje diagnostický proces v mateřské škole, všechna jeho specifika, použitelné metody, a oblasti, kterými se zabývá. Diagnostika dětí s ADHD v MŠ se opírá o Rámcový vzdělávací program pro předškolní věk. Také jsou zde předloženy základní informace o ADHD - syndromu deficitu pozornosti s hyperaktivitou, jeho klíčové i doprovodné projevy, příčiny a výskyt v populaci. Zvláštní kapitoly jsou …víceAbstract:
This thesis describes the process of diagnostics in kindergardens, all its specifics, methods and concerned areas. Diagnostics for Children with ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorders) in kindergartens is founded on framing education programs for children of pre-school age. Submitted also, is basic information about ADHD, its key features with supporting examples, reasons and presence in population …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zveřejnit od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Alena. Učitelská diagnostika dětí s ADHD v mateřské škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jazykový obraz světa vybraných českých pohádek a jejich reflexe u dětí předškolního věku.
Tamara Cikánová -
Reflexe divadelního představení s dětmi předškolního věku
Veronika Tkaczyková -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Možnosti ergoterapie u osôb detského veku s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Ondrej MIKULA -
Využití intervencí za pomoci zvířat u dětí s poruchou autistického spektra a poruchou pozornosti do věku 15 let
Tereza Paulová -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová