Komunikačná stratégia ústavu informatiky PEF MENDELU – Dominika Tilňaková
Dominika Tilňaková
Bakalářská práce
Komunikačná stratégia ústavu informatiky PEF MENDELU
Tilňaková, D., Komunikační strategie ústavu informatiky PEF MENDELU. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.
Anotace:
Tilňaková, D., Komunikační strategie ústavu informatiky PEF MENDELU. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové komunikační strategie pro Ústav informatiky PEF MENDELU na rok 2018/2019. K splnění cíle vede situační analýza, která obsahuje analýzu PEST, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Primární …víceAbstract:
Tilňaková, D., Communication strategy of the Department of Informatics PEF MENDELU. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The thesis aims to create a marketing communication strategy proposal for the Department of Informatics PEF MENDELU for year 2018/2019. Situation analysis containing of PEST analysis, Porter's five forces analysis, competitive analysis and SWOT analysis is used …víceAbstract:
Tilňaková, D., Komunikačná stratégia ústavu informatiky PEF MENDELU. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Práca je zameraná na vytvorenie návrhu marketingovej komunikačnej stratégie pre Ústav informatiky PEF MENDELU na rok 2018/2019. K splneniu cieľa vedie situačná analýza, ktorá obsahuje analýzu PEST, Porterovu analýzu piatich konkurenčných síl, analýzu konkurencie a SWOT analýzu …víceKlíčová slova
situační analýza online marketing Ústav informatiky PEF MENDELU komunikační strategie dotazníkové šetření
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Mobilná aplikácia pre zjednodušenú orientáciu vo vnútorných predpisoch PEF MENDELU
Katarína Deďová -
Optimalizácia a inovácia systému pre riadenie praxí na PEF MENDELU
Ivan Jurina -
Inovácia a rozšírenie systému pre riadenie praxí na PEF MENDELU
Ivan Jurina -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček