Inkluzívní vzdělávání v mateřské škole – Šárka ORLOVÁ
Šárka ORLOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzívní vzdělávání v mateřské škole
The Incluzive Education in Kindergarten
Anotace:
Téma bakalářské práce se zabývá inkluzívním vzděláváním v mateřské škole. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak probíhá spolupráce mezi učitelkou a asistentem pedagoga v mateřské škole. V teoretické části se nejprve zabývám vysvětlením významu pojmů integrace, inkluze, inkluzívní prostředí a inkluzívní vzdělávání. Dále specifikuji vzdělávací instituce, tedy běžnou mateřskou školu a speciální …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis deals with inclusive education in kindergarten. The aim of this bachelor's thesis is to find out how the cooperation between a teacher and a teacher's assistant in a kindergarten takes place. In the theoretical part, I first deal with the explanation of the meaning of the concepts of integration, inclusion, inclusive environment and inclusive education. I also specify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORLOVÁ, Šárka. Inkluzívní vzdělávání v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová