1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie – MgA. Radek VOLF
MgA. Radek VOLF
Diplomová práce
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
1. Theoretical part: RED ONE digital camera in the independent cinematography 2. Practical part: Adaptation of the theatre performance by digital technology
Anotace:
Red One je digitální filmová kamera s charakteristikou klasické 35mm filmové kamery. Tato práce ukazuje pozadí nízkorozpočtové a nezávislé produkce a postprodukce s Red One kamerou . Cílem této práce je analýza a nalezení odpovědi, zda je to možné.Abstract:
Red One is a digital cinema camera with the characteristics of a classic 35mm film camera. This thesis presents a background of the Red One camera production and postproduction workflow for independent and low budget movie production. The main objective of this thesis is analyze and find optimal option and answer the question whether it is possible.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2010
Identifikátor:
14386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLF, Radek. \textit{1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/nxu7nj/.
Jak správně citovat práci
VOLF, Radek. 1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Audiovize
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby
Marian RYLKA -
Proměna způsobu osvětlování ve vztahu k citlivosti digitálních kamer
Vojtěch Lukeš -
Porovnání starých a současných snímacích objektivů v kombinaci s digitální kamerou
František Jakubec -
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Martin Polách -
Kamery pro digitální kinematografii.
Robert NEKL -
1. Teoretická část: Pokročilé filmové triky a efekty 2. Praktická část: WakeYourself - dokumentární film z prostředí vodního lyžování, délka minimálně 10 min., kamera
Štěpán CINCIBUS -
English Subtitles for the Independent Film \kur{Blood Is Thicker Than Iron}
Jana Brucháčková -
Digitální kamera RED ONE a problematika digitálních snímacích formátů
Michal Černý