Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o. – Bc. Stanislav RAŠKA
Bc. Stanislav RAŠKA
Diplomová práce
Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.
The Project of Implementation of Marketing Communication at MP klasik, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společ-nosti MP klasik s.r.o. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace a podrobněji popisuje nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti, sou-časném stavu komunikačních nástrojů a společnost …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to create marketing communication for MP Classics Ltd. This thesis consists of theoretical, practical and project parts. The theoretical section is characterized by the marketing communication tools and also details of the communication mix. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAŠKA, Stanislav. Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic