Vojtěch Sedláček

Bakalářská práce

Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky

Recent Trends in Customer Relationship Management
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky. Kromě uvedení definic a teoretického pozadí této problematiky se věnuje aktuálním trendům v této oblasti. Ty jsou určeny především jako působení podniků v online prostředí a práce s komplexními CRM systémy, v nichž vzniká velké množství dat, které je třeba účelně a správně interpretovat. Praktická část se věnuje řízení vztahů se zákazníky …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer relationship management. In addition to providing definitions and theoretical background of this issue, it covers recent trends connected with CRM. These trends are defined primarily as the necessity of being active in the online environment and using and working with complex CRM systems, in which a large amount of data is created, which must be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sedláček, Vojtěch. Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní