Specifikace práce s dítětem se zdravotním postižením v mateřských školách – Petra Kučerová
Petra Kučerová
Bakalářská práce
Specifikace práce s dítětem se zdravotním postižením v mateřských školách
Dealing with mentally and physically challenged children in nursery schools
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do MŠ. Cílem bakalářské práce je analyzovat podmínky integrace v regionu Uherské Hradiště. Na základě šetření bylo zjištěno, že systém integrace je v regionu Uherské Hradiště realizovánAbstract:
The Bachelor dissertation is focused on the pupils integration, where by them the special education requirements are to be necessary, what the nurseries concerns. The goal of Bachelor dissertation is being considered to carry out the conditions analysis for integration in the region Uherské Hradiště. Based on this investigation and observation, it has been found out, that the integration system is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Olga Krejčířová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Special education intervention for adolescents with a disability from the perspective of value orientation in Tibet.
Qiong BU -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ