Petra JADAMÍKOVÁ

Bakalářská práce

Spokojenost klientů v sociálních zařízeních

Client Satisfaction in Social Facilities
Anotace:
Název mé bakalářské práce je "Spokojenost klientů v sociálních zařízeních". Hlavním cílem je zjistit, jak jsou klienti spokojeni v sociálních zařízeních. Teoretická část práce je rozdělena na dvě velké kapitoly, které se dále dělí na menší podkapitoly a zabývá se především pojmy spojenými s problematikou spokojeností klientů v sociálních službách. Nemalá část této části práce je věnována institucionalizaci …více
Abstract:
The name of my work is "Clientes Satisfaction in Social Facilities". The main target of my work is to find out how the clientes are satisfied with sanitary facilities. The theoritical part is divided into two big chapters and both of them are divided into smaller ones. The work deals with terms combined with problems of satisfaction of clients in sanitary facilities. A quite big part of this part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Lukšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JADAMÍKOVÁ, Petra. Spokojenost klientů v sociálních zařízeních. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studií