Marketingová analýza dostupnosti výrobků z břízy a osiky – Lucie Neužilová
Lucie Neužilová
Bakalářská práce
Marketingová analýza dostupnosti výrobků z břízy a osiky
Marketing Analysis of the Availability of Birch and Aspen Products
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou dostupnosti výrobků z břízy a osiky na českém trhu a také o celkovém aktuálním postavení těchto dřevin v České republice. Pro tato zjištění byla využita kvalitativní forma výzkumu. Bylo kontaktováno 30 tuzemských firem s vybranými výrobky a na principu strukturovaného rozhovoru byly zjišťovány odpovědi. Tyto odpovědi byly dále analyzovány. Z …víceAbstract:
This bachelor thesis considers marketing analysis of availability of products from birch and European aspen on the Czech market including their current status within the Czech Republic. In order to attain its findings, it has been used qualitative research method, which contemplates on 30 local companies with chosen products. These companies were contacted over the phone for the purpose of acquiring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Dudík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Dřevařství / Podnikání ve dřevozpracujícím a nábytkářském průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Analýza kanálů na YouTube se zaměřením na videoherní obsah
Jakub Vysušil -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh
Markéta PETŘÍKOVÁ -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Lucie KARÁSKOVÁ -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Martin BANGHO
Název
Vložil
Vloženo
Práva