Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu – Bc. Marta Vavřinová
Bc. Marta Vavřinová
Diplomová práce
Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu
The Castle of Zlín as used for the Accompanying or the Film programme of Zlín Film Festival
Anotace:
Cílem diplomové práce je poukázat na efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů akce Festivalový zámek a na spokojenost návštěvníků s programem, který se zde koná v průběhu celého Zlín Film Festivalu. V teoretické části je objasněn pojem filmový festival a vztah kultury a marketingu, vytyčeny charakteristiky publika kulturních akcí a rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to point out the effectiveness of individual communication channels of the event Festival Castle and the satisfaction of festival visitors with the accompanying programme taking place during Zlin Film Festival. The theoretical part defines the term film festival and the relation between culture and marketing. Moreover, it characterizes the audience of such cultural events and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vavřinová, Marta. Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Zuzana ŘEHULKOVÁ -
Nederlandse kinderfilms op het Zlín Film Festival
Alžbeta OSLANCOVÁ -
Filmový festival Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v online formě během pandemie
Miroslav Šálek -
Filmový festival pracujících a jeho funkce v kulturní politice komunistického režimu
Luděk Havel -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov