Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce – Lucie RINGELOVÁ
Lucie RINGELOVÁ
Bakalářská práce
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
The Application of the POP tools in the chosen retail unit
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem bylo zhodnotit využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Vybranou maloobchodní jednotkou byl Albert. Dílčími cíli bylo zjištění znalosti pojmu POP prostředky, zhodnocení zda spotřebitelé vnímají POP prostředky v maloobchodních prodejnách a zda na ně působí. Dále zjištění, které POP …víceAbstract:
Topic of this thesis is The Application of the POP tools in the chosen retail unit. Primary objective was to evaluate the use of resources in the selected POP retail unit. Selected retail unit was Albert. Secondary objectives were to determine the knowledge of the concept of POP means assessment whether consumers perceive POP devices in retail stores, and whether they operate. Furthermore, the finding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RINGELOVÁ, Lucie. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Aneta JANČUROVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Tůmová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Marcela Cupáková -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Aneta JANČUROVÁ -
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Vít Dynka -
POP komunikace v obchodě ČR
Michaela Sojáková -
Analýza inzertního potenciálu časopisu Rock&Pop
Viet Hung Nguyen
Název
Vložil
Vloženo
Práva