Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu – Monika POLIŠENSKÁ
Monika POLIŠENSKÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu
Marketing strategies of development in Zlin district in tourist trade section
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České …víceAbstract:
The object of bachelors study is the creation of marketing strategy for the development of tourist trade in region Zlin. The primary data as well as secundary data were used for realization of project. The study is divided in two parts. The first is theoretical part, discribing general definitions of marke-ting applied in marketing of regions. Next tourist trade in terms of Czech republic and de-finition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Zveřejnit od: 15. 8. 2008
Identifikátor:
9039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLIŠENSKÁ, Monika. \textit{Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzocsz/.
Jak správně citovat práci
POLIŠENSKÁ, Monika. Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda