Kristýna Frulová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Anotace:
Cílem bakalářské práce je, na základě analýzy současného stavu marketingové strategie firmy, vytvořit návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická část vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených na problematiku marketingu. Empirická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie firmy a vytvoření vlastních návrhů a možných změn …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.