Marketingová strategie vybrané firmy – Kristýna Frulová
Kristýna Frulová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je, na základě analýzy současného stavu marketingové strategie firmy, vytvořit návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická část vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených na problematiku marketingu. Empirická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie firmy a vytvoření vlastních návrhů a možných změn …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.