Využití konceptu orofaciální regulační terapie u osob s Downovým syndromem – Šárka BOCIANOVÁ
Šárka BOCIANOVÁ
Diplomová práce
Využití konceptu orofaciální regulační terapie u osob s Downovým syndromem
Using the concept of Orofacial regulation therapy in people with Down syndrome
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím prvků konceptu orofaciální regulační terapie při logopedické intervenci osob s Downovým syndromem. Teoretická část představuje Downův syndrom v jednotlivých oblastech důležitých pro logopedickou intervenci, pojednává o vývoji dítěte s Downovým syndromem a zabývá se terapeutickými technikami využívanými pro intervenci patologie orofaciální oblasti. V praktické části …víceAbstract:
The thesis is focused on the using concept of orofacial regulation therapy and its elements in speech therapy. This special speech therapy deals with people with Down syndrome. The theoretical part presents Down syndrome and presents basic problems for speech therapy. Also deals with development of these individuals. The thesis is about intervention of pathology in orofacial area. In practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Gabriela Smečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOCIANOVÁ, Šárka. Využití konceptu orofaciální regulační terapie u osob s Downovým syndromem. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednost u dětí s PAS v předškolním věku v porovnání s dětmi s typickým vývojem
Sabina MALACHOVÁ -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Použití informačních technologií v práci specialistů s dětmi s dyslexií
Markéta Ševelová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Perspektivy předškolního vzdělávání dětí s Downovým syndromem: případová studie dětí s Downovým syndromem navštěvující mateřskou školu
Květa ZRŮSTOVÁ VYSKOČILOVÁ -
Výchova a vzdělávání dětí s Downovým syndromem
Petra Kočová
Název
Vložil
Vloženo
Práva