Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s. – Bc. Marcela ŠVÁBOVÁ
Bc. Marcela ŠVÁBOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s.
The marketing communication project of company Kabelová televize Přerov.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kabelová televize Přerov a.s.. Teoretická část se nejprve zaměřuje na marketing služeb obecně, pokračuje vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je již zaměřena konkrétně na společnost Kabelová televize Přerov, jejím vnitřním a vnějším okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní …víceAbstract:
The Thesis concerns in marketing communication in Kabelová televize Přerov a.s.. The theoretical part focus on the marketing of servises generally. Further, clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. The practical part is concretely aimed at company Kabelová televize Přerov a.s., its internal and external surroundings and particularly it is the present state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÁBOVÁ, Marcela. Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.
Gabriela JURÁŇOVÁ -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.
Jana Ciepliková