Možnosti využití českého hraného filmu ve výuce dějepisu. Reflexe významných událostí a mezníků moderních dějin v českém hraném filmu od roku 1989. – Kateřina KUNDRÁTOVÁ
Kateřina KUNDRÁTOVÁ
Diplomová práce
Možnosti využití českého hraného filmu ve výuce dějepisu. Reflexe významných událostí a mezníků moderních dějin v českém hraném filmu od roku 1989.
The possibilities of the utilisation of Czech feature film in the history teaching. The Reflection of the significant events and turning - points in Czech feature film after 1989
Anotace:
Diplomová práce se zabývala hraným filmem. Její součástí bylo dotazníkové šetření, které odhalilo, že pedagogové využívají ve vyučování hraného filmu jen minimálně.Abstract:
This diploma thesis is devoted to features films. As a part of this diploma thesis was the questionnaire survey which uncover that teachers are using featured films during classes very rarely.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2006
Zveřejnit od: 30. 6. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
- Vedoucí: Doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNDRÁTOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti využití českého hraného filmu ve výuce dějepisu. Reflexe významných událostí a mezníků moderních dějin v českém hraném filmu od roku 1989.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/o1mz74/.
Jak správně citovat práci
KUNDRÁTOVÁ, Kateřina. Možnosti využití českého hraného filmu ve výuce dějepisu. Reflexe významných událostí a mezníků moderních dějin v českém hraném filmu od roku 1989.. Ostrava, 2006. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová -
Projektová výuka na gymnáziích v Brně
Nela Vicherková -
Východní fronta druhé světové války a hraný film po přelomu tisíciletí - didaktické využití v hodinách dějepisu
Jan MIČAN -
„Jsme opuštěni a zrazeni.“ Mnichovská krize v hraném filmu jako součást výuky dějepisu v 9. ročníku ZŠ
Martina Nagyová