Petra CHOVANCOVÁ

Bakalářská práce

Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně

Q-Studio costumers analysis to create their communication campaing
Anotace:
Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní …více
Abstract:
My work is divided into two sections. The first one is theoretic and includes theories about marketing and marketing communication with emphasis on concrete communication methods and their trends. The second part of my work is practical, focus on customer analyses of adver-tising agency Q-Studio. The main goal in analytic part was find out motives of customer to use all services of Q-Studio. Subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6527

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Ilona Vlčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHOVANCOVÁ, Petra. Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika