Obchodní strategie firmy vstupující na zahraniční trhy – Bc. Jakub ČEPELÁK
Bc. Jakub ČEPELÁK
Diplomová práce
Obchodní strategie firmy vstupující na zahraniční trhy
Business strategy for entering international markets
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma obchodní strategie firmy pro vstup na zahraniční trhy. Cílem této práce je navržení obchodní strategie, která umožní vybrané společnosti vstoupit na vhodný zahraniční trh. V teoretické části diplomové práce jsou rozebrány základní principy mezinárodního obchodu, internacionalizace, mezinárodního podnikaní a tvorby expanzní strategie. Praktická část je věnována …víceAbstract:
This thesis is focused on the topic of business strategy for entering foreign markets. The objective of this thesis is to design a business strategy that will enable the selected company to enter a suitable foreign market. The theoretical part of the thesis discusses the basic principles of international trade, internationalisation, international business and the development of an expansion strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČEPELÁK, Jakub. Obchodní strategie firmy vstupující na zahraniční trhy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internacionalizace jako významná oblast využití potenciálu podniku
Jaroslav Demel -
Nástroje posílení internacionalizace v praxi podniku
Olga Rudneva -
Internacionalizace vybraného podniku působícího v sektoru průmyslu
Daniel Jakubec -
Internacionalizace vybraného podniku v oblasti lidských zdrojů
Michaela Jiránková -
Vybrané aspekty internacionalizace podniku
Michaela Ťukalová -
Internacionalizace průmyslového vlastnictví podniku
Petr Blaschke -
Internacionalizace podniku při expanzi v rámci EU
Karolína Vaňková -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn