Ing. Jana ŠKOLOUDÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín

The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin
Anotace:
Tato diplomová práce navrhuje projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín směrem k zákazníkovi {--} studentu 9. ročníku základní školy. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena komunikace ve školství. Rovněž je provedena, za pomoci dotazníku, analý-za vnímání marketingové komunikace mezi žáky. V projektové …více
Abstract:
This Thesis is called The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin in the direction to the customer {--} pupil attending last year of the basic school. Firstly there are executed prob-lems of marketing communication and communication of school organization. With the help of questionnaire there is executed the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6558

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Miroslava Komínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKOLOUDÍKOVÁ, Jana. Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.