Tomáš Varmuža

Bakalářská práce

Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu

The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees.
Anotace:
Varmuža, T. Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá využitím virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. První část práce je věnována literární rešerši a studiu …více
Abstract:
Varmuža, T. The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2013. This bachelor thesis deals with the use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. The first part of the thesis is devoted to a literature search and study of existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Sedláková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing