Julie JANKOVÁ

Diplomová práce

Funkčnost zařazení a míra využívání vybraných komponent současných dějepisných učebnic

Functionality of classification and rate of use of selected components of current historical textbooks
Anotace:
Práce zkoumá postavení dějepisné učebnice v reálném edukačním prostředí pohledem učitelů. Empirický výzkum mezi pedagogy, který byl pro účely této práce proveden, doplňuje analýza vybraných učebnic dějepisu pro základní školy s důrazem na formu a funkčnost zařazení úloh v nich.
Abstract:
The thesis studies the status of history textbooks in educational process. Empirical research among teachers, which was performed for the purpose of this thesis, supplements the analysis of selected history textbooks for primary schools, with an emphasis on form and function of occurrence of tasks in them.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2014
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANKOVÁ, Julie. Funkčnost zařazení a míra využívání vybraných komponent současných dějepisných učebnic. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství historie pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ

Práce na příbuzné téma