Porovnání mechnických vlastností bočních autoskel – Bc. Tomáš KAŇOVSKÝ
Bc. Tomáš KAŇOVSKÝ
Bakalářská práce
Porovnání mechnických vlastností bočních autoskel
Comparison of mechanical properties of the side windscreens
Anotace:
Krátké objasnění pojmu sklo, shrnutí nejčastěji používaných bočních automobilových skel a jejich výrobců. Charakteristika protislunečních a bezpečnostních fólií. Vysvětlení proč používat fólie a jakým způsobem dochází k vykradení automobilu skrze skla a kde se tato činnost děje. Porovnání mechanických vlastností bočních automobilových skel 2 různých výrobců zkouškou rázovou, pádovou a ohybovou s aplikovanou …víceAbstract:
Short explanation of the concept of glass, a summary of the most commonly used automotive side windows, and their manufacturers. Characteristics of the solar and safety films. Explanation of why to use film and how are the theft of a car through the glass and where the activity is happening. Comparison of mechanical properties of the side windscreens 2 different manufacturers of the test shock, stall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
15631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇOVSKÝ, Tomáš. Porovnání mechnických vlastností bočních autoskel. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Martina Jeřábková -
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Martina Jeřábková -
Návrh elektronického obchodu pro firmu Autosklo ROGER, s.r.o.
Lukáš Beránek -
Návrh změny informačního systému pro firmu AUTOSKLO ROGER, s.r.o.
Lukáš Beránek -
Optimalizace konstrukce stroje pro bezkontaktní měření bočních autoskel
František Čihák -
Automatizace balení kalených skel na lince bočních autoskel
David Jaroš -
Diagnostika autoskel
Pavel Steiner -
Optimalizace trasování v síti servisů autoskel
Tomáš Pokorný