Bc. Nela Štroblová

Diplomová práce

Využití prožitkového tvoření v mateřské škole a jeho vliv na pedagogickou praxi, profesní růst a psychickou pohodu pedagogů

The use of experiential creation in kindergarten and its influence on pedagogical practice, professional growth and psychological well-being of teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá prožitkově vedenou výtvarnou tvorbou v prostředí MŠ a jejím vlivem na well-being pedagogů. Cílem práce je zhodnotit přínos prožitkového tvoření na prožívání, spokojenost s prací a profesní uspokojení v porovnání s učiteli, kteří využívají tradiční způsoby vedení. Teoretická část práce bude zaměřena na objasnění základních principů artefiletiky. Představí potenciál prožitkového …více
Abstract:
The thesis is focused on experience-based (experiential) art activities in the environment of kindergartens and their impact on teacher´s well-being. The aim of the thesis is to evaluate the benefits of experiential art-making for teachers' emotional experience, job satisfaction, and professional fulfillment in comparison with teachers who use traditional teaching approaches. The theoretical part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Kateřina Štěpánková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štroblová, Nela. Využití prožitkového tvoření v mateřské škole a jeho vliv na pedagogickou praxi, profesní růst a psychickou pohodu pedagogů. Hradec Králové, 2025. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami