Mgr. Lenka BAJGAROVÁ

Diplomová práce

Komunikační strategie audiovizuálního studia

The communication strategy of postproduction house
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu …více
Abstract:
The marketing communication of the Czech post-production studio, it is the main theme of my diploma thesis. Studio is ranked among the leading Czech companies in the field of film effects production. The Czech advertising and film market is delimited by its size and the number of consumers. Therefore, the management of the Mirage studio decided to expand at the EU countries´ markets. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2006
Identifikátor: 2699

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAJGAROVÁ, Lenka. Komunikační strategie audiovizuálního studia. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.