Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s. – Ondřej MIKLOSZ
Ondřej MIKLOSZ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.
Marketing communication of voleyball club Ostrava z.s.
Anotace:
Tato práce analyzuje marketingovou komunikaci volejbalového klubu na příkladu volejbalového klubu Ostrava z.s., kdy tato analýza je v této práci vytvořena na základě dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Součástí práce jsou také návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace VK Ostrava z.s., zejména směrem k jeho fanouškům. Dle dotazníkového šetření, by diváci nejvíce ocenili soutěže na sociálních …víceAbstract:
This work analyzes volleyball club marketing communication on the example of volleyball club Ostrava z.s., when this analyze is in this work create pursuant questuonnaire survey and SWOT analyze. The work also includes proposals for streamlining marketing communication of the VK Ostrava z.s., especially towards their fans. According to a questionnaire survey, viewers would most appreciate competitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKLOSZ, Ondřej. Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková