Tvořivost dětí při výtvarných činnostech v mateřské škole – Helena MARKOVÁ
Helena MARKOVÁ
Bakalářská práce
Tvořivost dětí při výtvarných činnostech v mateřské škole
Childrens art-creating activities at nursery school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na tvořivost dětí při výtvarných činnostech v mateřské škole. V teoretické části se zabývám charakteristikou předškolního věku dítěte. V další kapitole se zabývám dětským výtvarným projevem, stádiem vývoje dětského výtvarného projevu. Neopomenula jsem zmínit jaký má význam výtvarná výchova v mateřské škole. Poslední kapitola je věnována tvořivosti, představivosti, fantazii …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused to children creativity at art activities in the kindergarten. In the theoretical part I am concerned with children preschool age characteristics. In the next chapter I am concerned with children creative expression, development stage of children creative expression. I did not forget to mention what is the meaning of art education in the kindergarten. The last chapter devotes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Zveřejnit od: 3. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 10. 2009
- Vedoucí: Mgr. Milan Cieslar, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Helena. Tvořivost dětí při výtvarných činnostech v mateřské škole. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika úrovně jazykových schopností dětí s vývojovou dysfázií
Nikola Havlová -
Charakteristika instrumentálních aktivit dětí předškolního věku
Markéta Stolzová -
Charakteristika komunikace dítěte v předškolním věku
Anna Bubláková -
Poslechové činnosti pro děti předškolního věku
Kristýna Špačková -
Výtvarné činnosti u žáků na praktické škole dvouleté
Dana Vybíhalová -
Motivace pro výtvarné činnosti u dětí s ADHD
Kristýna Konstatská -
Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku pomocí výtvarných činností
Martina HLAVNIČKOVÁ -
Rozvoj grafomotoriky prostřednictvím výtvarných činností u žáka s vývojovou dysfázií na 1. stupni ZŠ
Eliška Hladíková