Bc. Ilona Jarošová

Diplomová práce

B2B marketingová strategie vybraného podniku

B2B marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Bizerba Czech & Slovakia, s důrazem na B2B prostředí. Práce rozebírá teoretické základy marketingové strategie, specifika B2B trhu a analýzu externích faktorů ovlivňující podnikání společnosti. Dále představuje samotnou společnost Bizerba, její historii a stávající strategii včetně marketingové strategie pro rok 2023. Následně …více
Abstract:
This master's thesis deals with the proposal of a marketing strategy for the company Bizerba Czech & Slovakia, focusing on the B2B market. The thesis examines the theoretical foundations of marketing strategy, specifics of the B2B market, and analysis of external factors influencing the company's business. Furthermore, it introduces the company Bizerba itself, its history, and current strategy including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jarošová, Ilona. B2B marketingová strategie vybraného podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku