Specifika čtení u žáků s diagnostikovanou dyslexií na základní škole – Bc. Andrea CHLUDILOVÁ
Bc. Andrea CHLUDILOVÁ
Diplomová práce
Specifika čtení u žáků s diagnostikovanou dyslexií na základní škole
Specifics of reading for pupils diagnosed with dyslexia in elementary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na specifika čtení u žáků s diagnostikovanou dyslexií na základní škole. Teoretická část se orientuje na dyslexii a čtení u osob s diagnostikovanou dyslexií. Praktická část zkoumá specifika čtení u osmi žáků základní školy s diagnostikovanou dyslexií, analyzuje a popisuje výsledky výzkumného šetření.Abstract:
The thesis is focused on the specifics of reading for students diagnosed with dyslexia in elementary school. The theoretical part is focused on dyslexia and reading in people diagnosed with dyslexia. The practical part examines the specifics of reading in eight elementary school´s students diagnosed with dyslexia and analyzes the results of the research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Zveřejnit od: 9. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUDILOVÁ, Andrea. Specifika čtení u žáků s diagnostikovanou dyslexií na základní škole. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogická intervence u dětí s PAS
Milena Horvatová -
Speciálně pedagogická intervence a péče o seniory s demencí
Markéta BENDLOVÁ -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte a speciálně pedagogická intervence
Táňa BAŘINKOVÁ -
Speciálně pedagogická intervence u jedinců s mentálním postižením
Lenka MÜLLEROVÁ -
Speciálně-pedagogická diagnostika, depistáž a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu školního speciálního pedagoga na ZŠ
Hana FINKOUSOVÁ -
Speciálně pedagogické intervence u žáků s dyskalkulií
Vladislava NOVOTNÁ -
Speciálně pedagogická intervence v problémových třídních kolektivech
Jana Klementová -
Speciálně pedagogické intervence v edukaci žáků s mentálním postižením
Eva SIKOROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
10. 12. 2015