Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10 – Bc. Luboš Tomešek
Bc. Luboš Tomešek
Bakalářská práce
Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10
Computer support, marketing and promotion of alpha beta gamma radiation detector MX10
Anotace:
Bakalářská práce popisuje návrh postupů a procesů pro jednotlivé druhy vývoje částicové kamery MX-10 od společnosti JABLOTRON ALARMS. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti produktu, zlepšení softwarové funkčnosti uživatelského modulu SimplePreview a také návrh tvorby webové prezentace zaměřené přímo na daný produkt. V první části práce je popsána historie vzniku samotného produktu a jeho specifikace …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the design of procedures and processes for different types of development of MX-10 Particle camera from JABLOTRON ALARM. The aim is to increase the competitiveness of the product, improve a software functionality of the user module SimplePreview and create a website focusing directly on the product. The first part describes the history of the product and its specification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomešek, Luboš. Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka