Učitelská odpovědnost za žáka – Ing. Kateřina Holčáková
Ing. Kateřina Holčáková
Bakalářská práce
Učitelská odpovědnost za žáka
Teachers' Responsibility for pupil
Anotace:
Bakalářská práce je orientována na učitelskou odpovědnost učitele za žáka. Vysvětluje problematiku subjektivní odpovědnosti učitele na středních školách od počátků učitelské profese, po současný profesní postoj učitelů a charakterizuje sebepojetí učitele a jejich výsledky ve vztahu k žákům. Cílem bakalářské práce je objasnit problematiku učitelské odpovědnosti za žáka. Kvalitativně orientovaný výzkum …víceAbstract:
The bachelor thesis is oriented on a teacher´s responsibility for a student. It explains the issue of subjective responsibility of a teacher on high schools from beginning of teaching profession to current profession attitude od teachers and defines selfconception of a teacher and their results in relation to students. The aim of the bachelor thesis is to clarify the problematice of teaching responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holčáková, Kateřina. Učitelská odpovědnost za žáka. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Výzkum odpovědnosti učitele za žáka
Lenka POSPÍŠILOVÁ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Kompetence třídního učitele k péči o kvalitu života žáků
Irena Loudová