Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací – Bc. Milan HEGER
Bc. Milan HEGER
Bakalářská práce
Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací
Analysis of visit of pope Benedict XVI to the Czech Republic from the marketing viewpoint
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na zhodnocení Apoštolské návštěvy České republiky vykonanou papežem Benediktem XVI., která se odehrála v září 2009 Teoretická část obsahuje stručné seznámení s Římskokatolickou církví, předchozími ná-vštěvami a osobnostmi obou papežů, kteří naši zemi navštívili. V praktické části zanalyzuji komunikaci církve, přípravu a průběh návštěvy a reakci veřejnosti a tisku …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on analysis of Benedict{\crq}s XVI. pastoral trip to Czech Repub-lic, which took place in September 2009. Theoretical part contains brief familiarization with Roman Catholic Church, previous visits and personality and views of both popes who visited Czech Republic. In practical part I will analyze church communication, preparation and course of the visit and reaction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEGER, Milan. \textit{Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/o8tx9f/.
Jak správně citovat práci
HEGER, Milan. Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog