BcA. Veronika CHASOVÁ
Diplomová práce
Autorský projekt
Author project
Anotace:
Tématem diplomové práce je autorský projekt Formace. Práce se skládá z nové vizuální identity již existující autorské značky, která se zabývá převážně papírenskými produkty. Pro značku jsou charakteristické opakující se grafické vzory, nízkonákladová produkce a ruční zpracování produktů. Nová vizuální identita se skládá ze sjednoceného vizuálního stylu, nového logotypu a je doplněna novou kolekcí vzorů …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is the authoring project "Formace". The work consists of a new visual identity of an already existing brand, which deals mainly with paper products. The characteristic brand features are repeating graphic designs, low cost production, and manual product processing. The new visual identity consists of a unified visual style, a new logotype, and is complemented by a new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHASOVÁ, Veronika. Autorský projekt. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl