Online komunikace Ústavu marketingových komunikací – Jan HERMAN
Jan HERMAN
Bakalářská práce
Online komunikace Ústavu marketingových komunikací
On-line Communication of the Department of Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Ústavu marketingových komunikací. Konkrétně analýzou jejích silných a slabých stránek. V teoretické části práce jsou především definovány zásady a doporučení online komunikace a popisovány jednotlivé přístupy k její analýze. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky, ověřit jaký vliv má online komu-nikace na postoj uchazečů a odhalit její …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with online communication of the Department of marketing communication, specifically with the analysis of its strengths and weaknesses. In the theoretical part of the work are defined principles and recommendations regarding online communication and also different approaches to its analysis. Aim of analytical part is to answer the research questions, verify the influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMAN, Jan. Online komunikace Ústavu marketingových komunikací. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Daniel Bufka -
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Tereza Peroutková -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Adéla Jelínková