Jan HERMAN

Bakalářská práce

Online komunikace Ústavu marketingových komunikací

On-line Communication of the Department of Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Ústavu marketingových komunikací. Konkrétně analýzou jejích silných a slabých stránek. V teoretické části práce jsou především definovány zásady a doporučení online komunikace a popisovány jednotlivé přístupy k její analýze. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky, ověřit jaký vliv má online komu-nikace na postoj uchazečů a odhalit její …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with online communication of the Department of marketing communication, specifically with the analysis of its strengths and weaknesses. In the theoretical part of the work are defined principles and recommendations regarding online communication and also different approaches to its analysis. Aim of analytical part is to answer the research questions, verify the influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HERMAN, Jan. Online komunikace Ústavu marketingových komunikací. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace