Využití strojového učení pro hraní videoher – Martin Tvrdík
Martin Tvrdík
Bakalářská práce
Využití strojového učení pro hraní videoher
Using machine learning to play video games
Anotace:
Práce se zabývá problematikou neuronových sítí ve spojení se zpětnovazebním učením a genetickými algoritmy (neuroevoluce). Tyto dvě rozdílné metody přístupů budou implementovány na jednoduchém virtuálním prostředí atari her. Hlavním výstupem práce je implementace a porovnání těchto dvou zmíněných metod a vyvození závěrů. Na základě tohoto výstupu bude diskutováno potencionální využití těchto dvou diametrálně …víceAbstract:
Thesis is about problematic of neural networks in connection with reinforcement learning and genetic algorithms (neuroevolution). These two different methods will be implemented on simple virtual environment of atari games. The main output of this thesis is comparison of those two methods to draw conclusions. We will discuss potential usage of those two methods in the real world applications and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Paleček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tvrdík, Martin. Využití strojového učení pro hraní videoher. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíTechnická univerzita v Liberci
Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Modelování tržního rizika pomocí metod strojového učení a umělé inteligence
Ondřej Lasák -
Umělá inteligence jako obrana před šířením fake news v médiích
Jan Pešl -
Analýza trhu cloudových služeb strojového učení a umělé inteligence
Dominik Dietrich -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Vizualizace neuroevoluce při učení neuronových sítí
Martin Bednář -
Analyzing Cooperation in Organizations through the Agent-Based Modeling Approach
Josef Spurný -
Knowledge management as an agent of culture change
Alina Sabitova -
Adaptive Jenkins Agent Plugin
Simon Kobyda
Název
Vložil
Vloženo
Práva