Juan Pablo Castro Mamani

Bakalářská práce

Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz

Abstract:
The thesis focuses on the importance of the social network concept as a channel for marketing activities. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with the theory of social networks, as since the existence of these platforms, the way of interaction from individuals has evolved into a digital form, and companies adopted these channels for marketing and advertising purposes. …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Bohuslava Boučková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses o9x3rf o9x3rf/3
17. 3. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
28. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.