Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz – Juan Pablo Castro Mamani
Juan Pablo Castro Mamani
Bakalářská práce
Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz
Abstract:
The thesis focuses on the importance of the social network concept as a channel for marketing activities. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with the theory of social networks, as since the existence of these platforms, the way of interaction from individuals has evolved into a digital form, and companies adopted these channels for marketing and advertising purposes. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bohuslava Boučková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CASTRO MAMANI, Juan Pablo. \textit{Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/o9x3rf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva