Internetový marketing politických stran v České republice – Nikol ŠILLEROVÁ
Nikol ŠILLEROVÁ
Bakalářská práce
Internetový marketing politických stran v České republice
Internet marketing of political parties in the Czech Republic
Anotace:
V této bakalářské práci se zaměřuji na prezentaci politických stran na internetu, kdy do popředí vyzdvihuji sociální sítě, které jsou poměrně novým nástrojem v politickém prostředí. Zaměření je především na Občanskou demokratickou stranu a Českou stranu sociálně demokratickou. V teoretické části popisuji pojmy důležité pro zpracování, jako je politická strana, politická komunikace nebo internetový …víceAbstract:
In this bachelor work focuses on the presentation of political parties on the Internet, which exalt the forefront of social networks, which are a relatively new tool in the political environment. The focus is mainly on the Civic Democratic Party and the Czech Social Democratic Party. In the theoretical part describes the concepts important for processing, such as political parties, political communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠILLEROVÁ, Nikol. \textit{Internetový marketing politických stran v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/obdc5i/.
Jak správně citovat práci
ŠILLEROVÁ, Nikol. Internetový marketing politických stran v České republice. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Základy humanitní vzdělanosti - politologie
Práce na příbuzné téma
-
Volební marketing politických stran: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2017.
Milan Klempíř -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra