Analýza, návrhy zlepšení a zvýšení důvěryhodnosti e-shopu cestovní kanceláře Ing. Markéta Borisová – Tomáš Štrobl
Tomáš Štrobl
Bakalářská práce
Analýza, návrhy zlepšení a zvýšení důvěryhodnosti e-shopu cestovní kanceláře Ing. Markéta Borisová
Analysis, Proposals for Improvement and Increase of Credibility of the E-shop of the Markéta Travel Agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu elektronického obchodu cestovní kanceláře Markéta. Výsledky analýzy přispějí ke zhodnocení e-shopu a vyhodnocení jeho důvěryhodnosti. V návaznosti na získané závěry z provedené analýzy internetového obchodu a postřehů od odborníků se v praktické části nastiňují návrhy pro celkové zlepšení a zkvalitnění zmiňovaného e-shopu. Nemalá pozornost je věnována i propagaci …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.