Význam a využití PR pro vybranou organizaci – Petra VRTALOVÁ
Petra VRTALOVÁ
Bakalářská práce
Význam a využití PR pro vybranou organizaci
The meaning and use of public relations for the selected organization
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem vybraná organizace STAN - Special Team for Adventure in Nature využívá public relations a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení a případné změny. Práce je orientována na organizaci a veřejnost. Zaměřena na aplikaci komunikačních technik, pomocí kterých organizace buduje a udržuje příznivé vztahy s veřejností. Pomocí systému …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis was to identify how the uses public relations in the chosen organization STAN - Special Team for Adventure in Nature and based on the information propose recommendations and any changes. The thesis is focused on the organization and the public. Focused on the application of communication methods that help the organization to create and maintain positive relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRTALOVÁ, Petra. Význam a využití PR pro vybranou organizaci. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Public Relations pro Linux
Veronika Poláčková -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Historie Public relations agentur v ČSSR/ČSFR/ČR 1989-2008
Roman PAŘÍK -
Public relations a politika na příkladě politických stran v Liberci
Jana MARTINYOVÁ -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Analýza dostupnosti sportovišť pro neorganizovanou sportující veřejnost
Adéla Jasná
Název
Vložil
Vloženo
Práva