Michaela Ivanová

Bakalářská práce

Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

The Rate of Development of Digital Competencies in Preschool Education from the Teacher's Perspective
Anotace:
Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena …více
Abstract:
The bachelor thesis with theoretical-empirical focus deals with the analysis of the development of digital competences of teachers in preschool education. The theoretical part defines key concepts and explores digital competence frameworks such as DigComp, along with other relevant frameworks. It also looks in more detail at the current challenges teachers face in using digital technologies. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Juraj Obonya, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ivanová, Michaela. Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe