Komparace pomůcek a organizačních forem při výuce analyticko-syntetickou a genetickou metodou – Vladimíra NOVÁKOVÁ
Vladimíra NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Komparace pomůcek a organizačních forem při výuce analyticko-syntetickou a genetickou metodou
The Comparison of Teaching Aids and Organizational Forms Using Analytic-synthetic and Genetic Approach
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou prvopočátečního čtení v souvislosti s metodami výuky, učebními pomůckami, které nabízí současný český trh a organizačními formami výuky. Ve výzkumné části především prostřednictvím dotazníku, dále pak obsahové analýzy učebních materiálů a také pozorováním žáků zjišťuje kvalitativní i kvantitativní možnosti ve výuce prvopočátečního čtení.Abstract:
Diploma work deals with teaching of primary reading in connection to method of teaching, teaching aids available on Czech market and organizational forms of teaching. In the research part especially through a questionnaire, analysis of the contents of teaching materials and through observation of students it evaluates qualitative and quantitative opportunities in teaching primary reading.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Vladimíra. \textit{Komparace pomůcek a organizačních forem při výuce analyticko-syntetickou a genetickou metodou}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/od96f6/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Vladimíra. Komparace pomůcek a organizačních forem při výuce analyticko-syntetickou a genetickou metodou. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Výukové metody, formy a prostředky ve výuce praktického vyučování, oboru mechanik opravář - svářeč
Roman Skalník -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Přípravné období pro výuku čtení jako významná etapa pro rozvoj čtenářské gramotnosti
Sylva KOSTELNÍČKOVÁ -
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
Johana Schovánková -
Komparace českých a polských učebních materiálů pro výuku čtení a psaní
Vanda ŚLIWA -
Didaktické pomůcky pro výuku čtení v 1. ročníku ZŠ
Kateřina Vondráčková -
Využití didaktického materiálu pro výuku čtení u žáků s mentálním postižením na 1. stupni základní školy
Lucie ZOUBKOVÁ