Bc. Jan RÜCKER
Bakalářská práce
Archetyp hrdiny v reklamě
Hero archetype in advertising
Anotace:
Tato práce pojednává o využívání postav hrdinů pro reklamní účely. Jejím cílem je zmapo-vat specifika a odhalit silné a slabé stránky této formy komunikace. Zároveň vytvořit před-poklady možného vývoje do budoucna.Abstract:
This work discusses the use of heroes characters for promotional purposes. Its aim is to map and identify specific, strengths and weaknesses of this form of communication. And map out possible future developments.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÜCKER, Jan. Archetyp hrdiny v reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Návrh nové TV komunikace pro značku Home Credit
Jan Vašíček -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ