Analýza efektivity mailingových kampaní a návrh řešení pro její zvýšení – Michal Buk
Michal Buk
Bakalářská práce
Analýza efektivity mailingových kampaní a návrh řešení pro její zvýšení
Analysis of the effectiveness of mailing campaigns and design of solutions to increase it
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze efektivnosti mailingové kampaně společnosti Mironet.cz a.s. a návrhům na její zvýšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, přímý marketing a emailing jako nástroj přímého marketingu. Je podrobně popsáno, jak by měl e-mail vypadat, jak získat databázi zákazníků a jaké ukazatele je vhodné měřit. V praktické části je představena firma Mironet.cz a je ukázána …víceAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the analysis of the effectiveness of the mailing campaign of Mironet.cz a.s. and proposals for its increase. The theoretical part is focused on marketing, direct marketing and emailing as a direct marketing tool. It is described in detail how the e-mail should look like, how to get a customer database and what indicators should be measured. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Alexandra Belingerová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Natalia Vataman -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč -
E-shop versus kamenná prodejna a jejich logistika
Evgenia Smirnova -
Vztah chování zákazníků na webu a příjmů vybraného e-shopu
Jan Žebrák
Název
Vložil
Vloženo
Práva