Mgr. Barbora ŠOPÍKOVÁ

Diplomová práce

Komunikační strategie města Otrokovice

Communication strategy of the city of Otrokovice
Anotace:
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolila komunikační strategii města Otrokovice. Práci tvoří tři části. Teoretická část otevře problematiku marketingu veřejné správy, státní správy, občanské společnosti. Výzkum veřejného mínění, který jsem zjišťovala je v praktické části součástí mé diplomové práce. Je to tzv. směrnice k projektové části. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém …více
Abstract:
The theme of this diploma thesis is the communication strategy of the municipality in Otrokovice. The thesis is divided into three parts. The theoretical part discusses the marketing issue of public administration, state administration and civil society. In the analytical part the questionnaire concerning the level of service provided by the municipality to its citizens is examined. The questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7618

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠOPÍKOVÁ, Barbora. Komunikační strategie města Otrokovice. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace