Petr Holzner

Bakalářská práce

Marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji

Marketing survey of public opinion on the extent and intensity of landscape utilization in the Zlín region
Anotace:
Cílem práce je marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji. Konkrétněji se práce zabývá míněním veřejnosti o využití zemědělské půdy, veřejné a soukromé zeleně a také o rybolovu, lesnictví, myslivosti, podpoře bioenergií a ochraně přírody. Názory občanů byly zjišťovány pomocí dotazníků a výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů. Z výsledků vyplývá …více
Abstract:
The aim of the thesis is a marketing survey of public opinion on the extent and intensity of landscape utilization in the Zlín region. More specifically, we deal with public confusion about land use, public and private greenery, and fisheries, forestry, nesting, bioenergy and nature conservation. Citizen's views were identified using questionnaires and the results were processed into tables and charts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta