Mgr. Bc. Veronika Černá

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o.

Marketing strategy of Supellex – svět podlah s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na současnou marketingovou komunikaci a návrh marketingové strategie společnosti Supellex – svět podlah s.r.o., která se zabývá prodejem podlahových krytin a produktů s tímto oborem spojených. Struktura diplomové práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části práce. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vybraného tématu. Analytická část představuje společnost …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the current marketing communication and the proposal of the marketing strategy of the company Supellex - svět podlah s.r.o., which deals with the sale of floor coverings and products related to this field. The structure of the diploma thesis consists of theoretical, analytical and design part of the thesis. The theoretical part defines the basic concepts of the selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON