Experimentální tvorba dětí v preprimárním vzdělávání – Eva SKOPCOVÁ
Eva SKOPCOVÁ
Bakalářská práce
Experimentální tvorba dětí v preprimárním vzdělávání
Experimental creation of children in pre-primary education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na dětský výtvarný projev s využitím experimentální tvorby v předškolním vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje charakteristiku dítěte v období předškolního věku a vývoj jeho výtvarného projevu. Dále je zaměřena na výtvarnou výchovu, její pojetí v RVP PV a modernizaci. Věnuje se též tvořivosti a soudobým výtvarným postupům, ve kterých objasňuje termíny jako …víceAbstract:
This Bachelarda thesis is focused on children's artistic expression using an experimental learning method during their kindergarten years. The Theorem part contains characteristics of children in their preschool years and evolvement of an artistic expression. Furthermore, the study digs into art education, its core understanding in RVP PV, and modernization. It also concentrates on creativity and modern …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Coganová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKOPCOVÁ, Eva. Experimentální tvorba dětí v preprimárním vzdělávání. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková -
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením
Jitka Stuchlíková