Bc. Michal TRÁVNÍČEK

Bakalářská práce

Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

Is Viral marketing new phoenix of interactive communication?
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikace. Teoretická část práce obsahuje obecný popis virálního marketingu, od jeho historie, přes současnost, charakteristiky předpokladů úspěšných marketingových virálních kampaní, rozdělení typů, možné metody přenosu a rozbor silných a slabých stránek virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikaci …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate current situation of viral marketing in the interactive communication area. The theoretical part contains general description of viral marketing, since its history through the present, conditional characteristics of successful viral marketing campaigns, split up of their types, possible methods of transmission and analysis of strong and weak sides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7526

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRÁVNÍČEK, Michal. Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace