Petr RYCHTÁŘ
Bakalářská práce
Specifika marketingu na trhu B2B
Specifics of marketing on B2B market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu B2B trh?. V práci jsou zanalyzovány jednotlivé marketingové nástroje pouţívané na trhu organizací s praktickými poznatky ze společnosti Faiveley Transport Lekov. Práce pojednává o B2B prostředí, dále je zde popsán marketingový mix společnosti FT Lekov. Stěţejní částí práce je vytvoření marketingové situační analýzy a následné provedení SWOT analýzy …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on dilemma of marketing on B2B market. In this work, there are analysed out marketing tools in detail, used on organisation´s market with practical knowledge from Faiveley Transport Lekov, a.s. company. Thesis deals with B2B environment, far there is described marketing mix of FT Lekov company. The fundamental part of the work is a creation of marketing situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYCHTÁŘ, Petr. Specifika marketingu na trhu B2B. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Lívia Pristachová -
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Aleš Chrastina -
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Amálie Šimonová