Verbální a neverbální bezprostřednost učitele ve vztahu k žákovskému učení – Mgr. lic. Renáta Matušů, Ph.D.
Mgr. lic. Renáta Matušů, Ph.D.
Disertační práce
Verbální a neverbální bezprostřednost učitele ve vztahu k žákovskému učení
Verbal and Nonverbal Teacher Immediacy in Relation to Students' Learning
Anotace:
Disertační práce je věnována konceptu interpersonální bezprostřednosti učitele, který je považován za významný prostředek posilování percipovaného učení žáků. Uvedená problematika je nejprve specifikována z hlediska širších souvislostí představujících vztahovou rovinu, v jejímž rámci se uskutečňují zásadní procesy interakce a komunikace mezi učitelem a žákem. V navazující části je pozornost věnována …víceAbstract:
The dissertation is devoted to the concept of interpersonal teacher immediacy, which is considered an important means of strengthening the perceived learning of students. This issue is first specified in terms of broader contexts representing the relationship level, in which the fundamental processes of interaction and communication between teacher and student take place. In the following section, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matušů, Renáta. Verbální a neverbální bezprostřednost učitele ve vztahu k žákovskému učení. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika